Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W przypadku, gdy towar będący przedmiotem zamówienia ma wady lub został wydany Kupującemu w niewłaściwej liczbie lub ilości, Kupujący ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Kupujący może zgłosić reklamację najpóźniej w pierwszą sobotę następującą po otrzymaniu towaru przez Kupującego. Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres e-mail: reklamacje@floryst.pl

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Pabianicka 119/131/BD.2, 93-490 Łódź.

W zgłoszeniu reklamacyjnym powinny zostać zawarte następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.

W związku z wadą Kupujący może żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w naszym Regulaminie sprzedaży.

Waluty
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium