Menu
Producenci
Bestsellery
80szt gąbki do kwiatów normal Victoria mokra
80szt gąbki do kwiatów normal Victoria mokra

172,20 zł

Cena regularna: 246,00 zł

Najniższa cena: 152,52 zł
zestaw
GoDEX G500-USB drukarka TTR do szarf i etykiet
GoDEX G500-USB drukarka TTR do szarf i etykiet

968,10 zł

Cena regularna: 1 383,00 zł

Najniższa cena: 968,10 zł
szt.
42szt florety oval szer:38cm Victoria mokre
42szt florety oval szer:38cm Victoria mokre

220,45 zł

Cena regularna: 314,93 zł

Najniższa cena: 195,26 zł
zestaw
Promocje
8szt balony Piłka nożna 30cm
8szt balony Piłka nożna 30cm

4,67 zł

Cena regularna: 5,70 zł

Najniższa cena: 4,56 zł
op.
6szt balony Osiemnastka 30cm
6szt balony Osiemnastka 30cm

5,17 zł

Cena regularna: 6,30 zł

Najniższa cena: 5,04 zł
op.
10szt balony Z okazji urodzin 30cm
10szt balony Z okazji urodzin 30cm

5,17 zł

Cena regularna: 6,30 zł

Najniższa cena: 5,04 zł
op.
10szt balony Wszystkiego najlepszego 30cm
10szt balony Wszystkiego najlepszego 30cm

5,17 zł

Cena regularna: 6,30 zł

Najniższa cena: 5,04 zł
op.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sprzedaz@floryst.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Bulwarowa 4, 93-430 Łódź, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sprzedaz@floryst.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bulwarowa 4, 93-430 Łódź.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Obsługa zamówień

577-000-837

sprzedaz@floryst.pl

    • Problem z dostawą? Już pomagamy!
    • Reklamacje zawierającą symbol i ilość uszkodzonych produktów a także numer zamówienia, którego sprawa dotyczy proszę prześlij nam na adres podany poniżej. Koniecznie załącz w tej samej wiadomości również zdjęcia uszkodzonych towarów.

    • 577-000-837
    • E-mail:reklamacje@floryst.pl
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium